Verzending & Levering
PRIORITEITSTRANSPORT TEGEN BETALING
Wij bieden u de mogelijkheid om tegen betaling te kiezen voor gratis prioritaire levering bovenop de leveringslocatie, wat betekent dat uw bestelling met de hoogste prioriteit wordt verzonden en zo snel mogelijk bij u wordt afgeleverd.
LEVERING NAAR MEER DAN 100 LANDEN
We zijn er trots op dat we internationale leveringsdiensten kunnen aanbieden. We kunnen echter niet naar bepaalde plaatsen leveren. Als u per ongeluk vanuit een dergelijk land hebt besteld, nemen we contact met u op.
VERLOREN/NIET GELEVERDE PAKKETTEN
SpelVault aanvaardt geen verantwoordelijkheid als u bij het plaatsen van uw bestelling een onjuist adres opgeeft. Controleer voordat uw bestelling wordt verwerkt of het factuur- en afleveradres correct is. Als wij een fout hebben gemaakt, nemen wij de volledige verantwoordelijkheid voor de oorspronkelijke bestelling op ons, zonder extra kosten.
LEVERINGSTIJD
De levertijd kan variëren, afhankelijk van de bestemming. Hieronder vindt u onze schattingen:
Deze informatie is te vinden op de volgende plaatsen: Plaats
*Geschatte levertijd
Verenigde Staten, Canada
8-16 werkdagen
Europa
5-15 werkdagen
Australië, Nieuw-Zeeland
12-20 werkdagen
Midden- en Zuid-Amerika
12-20 werkdagen
Azië
12-20 werkdagen
Afrika
12-20 werkdagen
Maximale levertijd - 20 werkdagen.
*Deze tijd is exclusief 1-3 dagen verwerkingstijd.
*De totale levertijd is exclusief vertragingen als gevolg van douaneafhandeling/douanecontrole.
TRACKINGINFORMATIE
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een e-mail met een trackingnummer, maar bij gratis verzending is tracking soms niet beschikbaar.
ER STAAT “GEEN INFORMATIE BESCHIKBAAR” BIJ MIJN TRACKING.
Bij sommige transportbedrijven duurt het 1-5 werkdagen voordat de trackinginformatie in het systeem wordt bijgewerkt. Als je bestelling meer dan 5 werkdagen geleden is verzonden en er nog steeds geen informatie over het trackingnummer beschikbaar is, neem dan contact met ons op via klantenservice@spelvault.nl
WORDEN DE PRODUCTEN IN ÉÉN PAKKET VERZONDEN?
Om logistieke redenen kan het voorkomen dat producten uit dezelfde aankoop in aparte pakketten worden verzonden, ook al hebt u gekozen voor een gezamenlijke levering.
Als u nog vragen hebt, neem dan contact met ons op, dan zullen we u graag helpen.